مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-13سياسي

توصیه نماینده پاکدشت به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس تاکید کرد: لازم است تدابیر فوری و جدی تری برای اقتصاد مردم داشته باشید.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس تاکید کرد: لازم است تدابیر فوری و جدی تری برای اقتصاد مردم داشته باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 صحن مجلس در تذکری با بیان اینکه اربعین حسینی جلوه گاه حضور مردان و زنانی است که به تأسی حسین بن علی (ع) و یارانش دینداری، حریت، آزادگی، مقاومت و ایثارگری با همه زیبایی هایش را به نمایش می گذارند ، اظهار کرد: به همه مشارکت کنندگان عزیز در این مراسم عرض قبولی می گویم و از همه عزیزانی که در برگزاری این همایش باشکوه در ایران عزیز و عراق زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

وی همچنین در تذکر به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس، گفت، حال که به اذعان مسئولان وزارت نفت و اوپک و پژوهشکده های خارجی، صادرات نفت کشور سه برابر شده و بخشی از پول های بلوکه شده به داخل وارد می شود، معیشت مردم باید وضعیت بهتری پیدا کند و لازم است تدابیر فوری و جدی تری برای اقتصاد مردم در نظر گرفته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نماینده پاکدشت به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس

توصیه نماینده پاکدشت به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی مجلس