مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-29اقتصادي

در مسیر رشد اقتصادی 8 درصدی هستیم


استاندار گیلان، از تحقق رشد چهار درصدی اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: فضا به سمت رشد اقتصادی هشت درصد می رود و کنترل تورم و تامین ذخایر کالاهای اساسی و استراتژیک در حال انجام است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، از تحقق رشد چهار درصدی اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: فضا به سمت رشد اقتصادی هشت درصد می رود و کنترل تورم و تامین ذخایر کالاهای اساسی و استراتژیک در حال انجام است.

اسدالله عباسی، عصر امروز، هفتم شهریورماه در آیین افتتاح و بهره برداری 90 پروژه مخابرات منطقه گیلان در شهرستان لنگرود، با بیان اینکه دولت سیزدهم عزم خود را برای خدمت صادقانه به مردم جزم کرده است، گفت: این ملت همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده اند و مقاومت کرده اند و لذا وظیفه ماست که به آنان خدمت صادقانه و بدون منت داشته باشیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، افزود: برای جهاد تبیین باید از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم، زیرا با همراهی مردم، کارها سرعت می گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه شعار راهبردی دولت سیزدهم برگرفته با سیره شهیدان رجایی و باهنر است، تصریح کرد: گفتار شهید رجایی و شهید باهنر بر عملشان منطبق بود و هرگز گرفتار غرور و تکبر نمی شدند و ساده زیستی و خستگی ناپذیر بودند؛ همه مدیران نیز بایستی این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسیر رشد اقتصادی 8 درصدی هستیم

در مسیر رشد اقتصادی 8 درصدی هستیم