مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-12بين الملل

آغاز مانورهای «الرکن الشدید (4)» گروه های مقاومت در غزه


خبرگزاری فلسطین الیوم از آغاز مانورهای الرکن الشدید (4) خبر داد این در حالی است که سخنگوی حماس گفت، این مانورها نشان می دهند تهدیدات اشغالگران درباره آغاز حملات، - خبرگزاری فلسطین الیوم از آغاز مانورهای الرکن الشدید (4) خبر داد این در حالی است که سخنگوی حماس گفت، این مانورها نشان می دهند تهدیدات اشغالگران درباره آغاز حملات، اقدام مقاومت و حمایت آن از مبارزه به ویژه در کرانه باختری را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، مانور مذکور با مشارکت گروه های مقاومت در غزه صبح امروز، سه شنبه آغاز شد.

در این راستا حازم قاسم سخنگوی حماس روز دوشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: این مانورها مواضع یکپارچه اتاق مشترک را مورد تاکید قرار می دهند، همانطور که روز یکشنبه در سفر سران اتاق مشترک برای بازرسی از مرزهای غزه انجام شد.

وی تاکید کرد که غزه بخشی از این ملت بزرگ است و مقاومت در صورت تشدید تجاوزات اشغالگران در حال آماده شدن است و قدرت خود را برای تکمیل پروسه آزادسازی تا شکست اشغالگران یکجا جمع می کند.

پیشتر ایاد البزم سخنگوی وزارت امور داخلی مستقر در غزه گفته بود: صبح سه شنبه گروه های مقاومت فلسطین مانور مشترکی را در تمامی استان های نوار غزه انجام می دهند که از ساعت هفت صبح تا 11 صبح ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مانورهای «الرکن الشدید (4)» گروه های مقاومت در غزه

آغاز مانورهای «الرکن الشدید (4)» گروه های مقاومت در غزه