مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-19بين الملل

امروز؛ پایان ضرب الاجل تهران به بغداد


اجرای توافقنامه امنیتی میان ایران و عراق تأثیر تعیین کننده ای در کاهش و مدیریت چالش های امنیتی ناخواسته بین دو کشور خواهد داشت که ریشه در شرارت گروه های ضدانقلاب حاضر در اقلیم کردستان دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: مهلت ایران و نیروی زمینی ⁧سپاه⁩ برای خلع سلاح تروریست ها در اقلیم کردستان‬ امروز‬ به پایان‬ می رسد.

‏اخبار رسیده حکایت از این دارد که مقر اصلی دمکرات در سنجق یا ⁧ قلعه دموکرات⁩ و دیگر مقرهای ⁧کوموله⁩، پاک و تخلیه شده است و تا ساعت 24 امشب فرصت دارند تمام منطقه را از لوث تروریست ها پاکسازی کنند.

خارج کردن گروه های تروریستی از مناطق نزدیک به مرزهای جمهوری اسلامی ایران ، انتقال آنها به عمق خاک عراق در منطقه اقلیم کردستان جمهوری عراق و تلاش برای خلع سلاح کردن آنها از جمله محورهای توافقنامه همکاری های مشترک امنیتی ایران و عراق است که این روزها از سوی طرفین در حال اجراست.

توافقنامه همکاری های مشترک امنیتی ایران و عراق عصر روز یکشنبه 28 اسفند 1401 طی مراسمی با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، توسط علی شمخانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ پایان ضرب الاجل تهران به بغداد

امروز؛ پایان ضرب الاجل تهران به بغداد