مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:352023-08-30اقتصادي

سمنان 5 سال با بحران منابع زیرزمینی فاصله دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، بحران کم آبی و خصوصا بحران در آب های زیزمینی در استان و خصوصا سمنان و شاهرود را جدی ارزیابی کرد و گفت: - جهت گیری پروژه های هفته دولت به سمت حل مشکلات اساسی استان در حوزه های تامین آب، راه، مسکن، بهداشت و درمان و.

بوده است.

محمد حمیدی 7 شهریورماه هفتم شهریور در نشست خبری تخصصی با خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: در هفته دولت امسال پروژه های متعددی به ارزش بیش از 6 هزار و 286 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که سهم پروژه های افتتاح شده استان از مرز 50 درصد از این اعتبارات گذشته است.

وی سهم پروژه های عمرانی آماده افتتاح امسال هفته دولت را بیش از دو هزار و 90 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امسال شاهد افزایش 40درصدی ارزش پروژه های آماده افتتاح در استان سمنان بودیم.

وی با اشاره به تعدد و تنوع پروژه ها در استان گفت: پیگیری های مستمر استاندار و مدیران استان و تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی منتج به این شد که شاهد افزایش قابل توجه پروژه های هفته دولت در استان باشیم.

معاون استانداری سمنان با اشاره به مشکل جدی کم آبی در استان تصریح کرد: در همین راستا مجموعه پروژه های آب و فاضلاب استان سمنان با 438 میلیارد تومان بیشترین سهم را از پروژه های امسال هفته دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان 5 سال با بحران منابع زیرزمینی فاصله دارد

سمنان 5 سال با بحران منابع زیرزمینی فاصله دارد