مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-13اقتصادي

پیش بینی برداشت 7000 تن گردو در گیلان


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز برداشت گردو در برخی از نقاط گیلان، گفت: این استان چهار هزار و 170 هکتار باغ گردو دارد که پیش بینی می شود باغداران استان هفت هزار و 400 تن گردو برداشت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، منوچهر پارسافر مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در حاشیه بازدید از باغات استان، با اشاره به آغاز برداشت گردو در برخی از نقاط گیلان، اظهار کرد: پیش بینی می شود 19 هزار و 100 باغدار گیلانی امسال بیش از هفت هزار و 400 تن گردو به ارزش  اقتصادی962 میلیارد تومان برداشت کنند.

وی از وجود بیش از چهار هزار باغات گردو در گیلان خبر داد و گفت: این استان  چهار هزار و 170 هکتار باغ گردو دارد که زمان برداشت آن بستگی به مناطق مختلف استان دارد و باغداران از اواخر شهریور ماه تا نیمه اول آبان این محصول را برداشت می کنند.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید برحمایت های سازمان جهاد کشاورزی  از باغداران محصولات کشاورزی افزود: این سازمان با اعطای نهال یارانه ای و ارقام مناسب و سازگار در مناطق مختلف گیلان از باغداران حمایت می کند.

پارسافر ارتفاعات و نواحی کوهستانی را بهترین نقاط برای کاشت گردو دانست و بیان کرد:  شهرستان های رودبار، املش، تالش، سیاهکل، رودسر و آستارا از مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 7000 تن گردو در گیلان

پیش بینی برداشت 7000 تن گردو در گیلان