مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-12سياسي

اگر در خانه آکواریوم دارید بخوانید


سرپرست شبکه دامپزشکی سرایان بر توجه به مسایل بهداشتی در نگهداری ماهیان زینتی تاکید و اظهار کرد: ماهیان جدید قبل از ورود به  آکواریوم، حداقل دو هفته در یک ظرف جداگانه و در قرنطینه نگهداری شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست شبکه دامپزشکی سرایان بر توجه به مسایل بهداشتی در نگهداری ماهیان زینتی تاکید و اظهار کرد: ماهیان جدید قبل از ورود به  آکواریوم، حداقل دو هفته در یک ظرف جداگانه و در قرنطینه نگهداری شوند.

محمد صفرزاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برخی از شهروندان علاقه به نگهداری ماهیان زینتی در منزل و یا محل کار دارند، گفت: نگهداری این ماهیان باید با رعایت برخی مسایل بهداشتی باشد تا علاوه بر حفظ سلامت افراد و بویژه کودکان، از بروز تلفات در ماهیان نیز جلوگیری شود.

وی بیان کرد: برخی از بیماری های مشترک انسان و آبزیان قابل انتقال بوده و رعایت بهداشت فردی در نگهداری ماهیان آکواریومی از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شبکه دامپزشکی سرایان افزود: بعد از هر بار دست زدن به آب یا ماهی زینتی، دست ها باید به طور کامل با آب و صابون شسته شود.

صفرزاده با تاکید بر عدم خرید ماهی های زینتی از مراکز غیرمجاز، ادامه داد: ماهیان جدید قبل از ورود به آکواریوم، حداقل دو هفته در یک ظرف جداگانه و در قرنطینه نگهداری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در خانه آکواریوم دارید بخوانید

اگر در خانه آکواریوم دارید بخوانید