مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-24اقتصادي

صدور19 هزار گذر نامه در استان مرکزی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از فعالیت شبانه روزی پلیس گذر نامه و صدور 19 هزار گذر نامه از ابتدای مردادماه سال جاری تاکنون در استان مرکزی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک احسان آنقی صبح امروز در جمع خبرنگاران از فعالیت شبانه روزی پلیس گذر نامه و صدور 19 هزار گذر نامه از ابتدای مردادماه سال جاری تاکنون در استان مرکزی خبر داد وگفت: اعتبار گذرنامه های تمدید شده ویژه اربعین تا پایان ماه صفر است.

     وی با بیان اینکه پلیس استان مرکزی در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد، افزود:حدود 30 درصد از این گذر نامه ها در دست اقدام هستند، در صورت تکمیل بودن مدارک بین 4 الی 6 روز گذر نامه صادر و به متقاضیان تحویل داده می شود.

     آنقی از صدور گذرنامه های جدید با مبلغ 50 هزار تومان و تمدید گذرنامه های منقضی به صورت رایگان خبر داد و اظهار داشت: مهلت اعتبار گذر نامه های صادر شده جدید 5 سال است.

    وی خاطر نشان کرد: افرادی که درخواست صدور و یا تمدید گذرنامه دارند می توانند از طریق اپلیکیشن پلیس من و یا مراجعه حضوری به ادارت گذرنانه و دفاتر پلیس + 10 اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور19 هزار گذر نامه در استان مرکزی

صدور19 هزار گذر نامه در استان مرکزی