مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 03:202023-08-27سياسي

زائران در گذرگاه های خوزستان مثل رود روان در حال حرکت هستند


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با تمهیدات صورت گرفته در مرزهای خوزستان، جمعیت زائران اربعین مثل رود روان به سمت عراق در حال حرکت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد شامگاه یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال عزم و اراده امت اسلامی در سراسر ایران برای حضور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی چند برابر شده است، لذا مراسم اربعین امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت است.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین هر ساله پرشورتر برگزار می شود، تصریح کرد: ممکن است مردم به لحاظ اقتصادی و معیشتی گله مند باشند اما زمانی که مسئله اربعین و اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) مطرح می شود همه این مسائل را نادیده می گیرند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جمعیت عظیمی از مرزهای خروجی به سمت عراق می روند؛ به تناسب جمعیت که گسترش یافته، مجموعه دستگاه هایی که زیرساخت ها را مهیا می کنند بیشتر شده و موکب هایی که به زائران خدمت رسانی می کنند بیش از سال گذشته شده اند.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: بستر گذرگاه های تردد زائران نسبت به گذشته به گونه ای فراهم شده که زائران تحت فشار نباشند و بتوانند به راحتی عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران در گذرگاه های خوزستان مثل رود روان در حال حرکت هستند

زائران در گذرگاه های خوزستان مثل رود روان در حال حرکت هستند