مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-05سياسي

پیاده روی اربعین در ارومیه پرشورتر از سال گذشته برگزار شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ارومیه پرشورتر از سال گذشته برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور امامی ظهر سه شنبه در جلسه مجمع الذاکرین اظهار کرد: دشمنان اسلام میلیاردها دلار هزینه کردند تا محرم به اوج و عظمت نرسد اما با عظمت تر از سال های قبل برگزار شد و ان شاالله اربعین نیز این گونه خواهد شد و پیاده روی اربعین در ارومیه، فقط یک پیاده روی ساده نیست بلکه سندی بر اهل بیتی بودن این شهر است و لذا باید تلاش کنیم پرشور تر از سال گذشته برگزار شود.

وی با تشریح حرکت کاروان امام حسین علیه السلام از کوفه تا شام بر اساس مقاتل اظهار کرد: در هر محلی که سر مطهر امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا وارد شده محبین اهل بیت و مسلمانان آنجا را به محل زیارت تبدیل کرده اند و امروز برخی از آنها به مشهد الرأس مشهور است.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: هر کجا زمینه ای برای تبیین و روشنگری فراهم می شد اسرای کربلا و در رأس آنها حضرت زینب کبری سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام به روشنگری علیه حکومت بنی امیه می پرداختند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه به روایت معاویه بن وهب از امام صادق (ع) پرداخت و گفت: معاویه بن وهب می گوید؛ به نزد امام صادق علیه السلام آمدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین در ارومیه پرشورتر از سال گذشته برگزار شود

پیاده روی اربعین در ارومیه پرشورتر از سال گذشته برگزار شود