مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-29اقتصادي

ساماندهی 38 بنای تاریخی گیلان آغاز شد


به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، در حال حاضر با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال، ساماندهی 38 بنای تاریخی گیلان توسط بخش های دولتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است که مدیران باید به درستی دستاوردها، عملکرد و اقدامات خود را برای مردم تبیین کنند.

  وی با بیان اینکه هم اکنون 500 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت و به منظور حفظ و احیاء بناهای تاریخی فاخر استان گیلان صرف شده یا در حال هزینه (سرمایه) شدن است، گفت: هویت ملی هر کشوری موجبات فخر و مباهات آن ملت است و به همین منظور، حفظ، احیاء و بهره برداری بهینه بناهای تاریخی از اولویت های دولت سیزدهم می باشد.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به فعالیت کارگاه های مختلف مرمت از آثار تاریخی در سراسر استان افزود: در حال حاضر با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال، ساماندهی 38 بنای تاریخی گیلان توسط بخش های دولتی، عمومی و خصوصی آغاز شده و این مهم با نظارت کارشناسان فنی اداره کل همچنان ادامه دارد.

  به گفته جهانی، بازسازی مشارکتی چند بنا در شهرک تاریخی ماسوله، تعریف کاربری مناسب به تعدادی دیگر از ساختمان ها همچون خانه های شیرازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 38 بنای تاریخی گیلان آغاز شد

ساماندهی 38 بنای تاریخی گیلان آغاز شد