مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 05:202023-09-08سياسي

تحلیل عامیانه یک رسانه معاند؛ شروع با اقتصاد نتیجه گیری با سیاست


یک رسانه معاند اخیرا گزارشی با موضوع صحبت های اقتصادی رییس جمهور منتشر کرده است که بررسی آن نشان می دهد گزارشگر به دنبال نگارش یک تحلیل عامه پسند با جهت گیری های سیاسی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان از اقدامات زیربنایی دولت در اقتصاد تشکر کرده و تاکید کردند اثرگذاری این اقدامات نیاز به گذشت زمان دارد.

بعد از این اظهارات رسانه بی بی سی فارسی در گزارشی تحلیلی مدعی شد که دولت سیزدهم دستاوردی در اقتصاد نداشته است و موضوع کاهش نرخ تورم، افزایش رشد اقتصادی و کاهش بیکاری را در دولت سیزدهم مورد بررسی قرار داده و آنها را زیر سوال برده است.

در مقدمه گزارش بی بی سی فارسی آمده است: در دو روز پیاپی، رهبر و رییس جمهوری ایران گفتند که از زمان آغاز به کار دولت ابراهیم رییسی، تورم به میزان قابل توجهی کم شده و شاخص های کلان اقتصادی، پیشرفت و بهبود وضع را نشان می دهند.

ولی این ادعاها حتی با آمارهای رسمی هم همخوانی ندارد.

آیت الله خامنه ای در سخنانی روز چهارشنبه (30 اوت -8 شهریور) در جمع اعضای هیأت دولت گفت که شاخص های اقتصاد کلان رشد کرده است.

یک روز پیش از این نیز ابراهیم رییسی در یک نشست خبری گفت نرخ تورم در دو سال زمامداری او از 60 درصد به 46 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل عامیانه یک رسانه معاند؛ شروع با اقتصاد نتیجه گیری با سیاست

تحلیل عامیانه یک رسانه معاند؛ شروع با اقتصاد نتیجه گیری با سیاست