مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-02سياسي

مجید نوری: روال قانونی در دادگاه تجدیدنظر پدرم دائم نقض می شود


فرزند حمید نوری درباره روند برگزاری دادگاه تجدیدنظر پدرش گفت: متاسفانه شاهدیم روال قانونی و حقوقی که باید در رسیدگی دادگاه وجود داشته باشد، - فرزند حمید نوری درباره روند برگزاری دادگاه تجدیدنظر پدرش گفت: متاسفانه شاهدیم روال قانونی و حقوقی که باید در رسیدگی دادگاه وجود داشته باشد، دائم نقض می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید نوری گفت: در روند این دادگاه از امید فرهند بازجوی پدرم توسط پلیس بازجویی شد و قرار شد وکلای ما کتبی نظراتشان را درباره حضور وی در جریان رسیدگی به پرونده پدرم ارایه دهند.

وی ادامه داد: هم چنین درباره نظر خانم دکتر سعیدی صحبت شد که از اساتید دانشگاه آمریکا هستند و گفته بودند کسانی که در دادگاه بدوی شهادت دادند از قبل هماهنگ شده بودند و نتوانستند حرف هایشان را خوب بزنند و اینها حقانیت این افراد را زیر سوال می برد.

نوری گفت: درباره شهود ما نیر در دادگاه بحث شد؛ از طرف وکلای ما به دادگاه شهودی معرفی شدند اما دادگاه با حضور آنها مخالفت کرده و گفته اگر اینها به دادگاه بیایند، دستگیر می شوند.

ما گفتیم به شکل ویدیوکنفرانس حضور پیدا کنند اما آن را هم قبول نکردند و این برای ما خیلی عجیب است به هر حال این افراد شهادتشان در روند دادگاه موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید نوری: روال قانونی در دادگاه تجدیدنظر پدرم دائم نقض می شود

مجید نوری: روال قانونی در دادگاه تجدیدنظر پدرم دائم نقض می شود