مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-03حوادث

دستگیری 624 شکارچی متخلف طی سال جاری در فارس


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: تعداد تخلفات کشف شده در پنج ماهه اول سال جاری در حوزه محیط زیست حدود 497 مورد بوده و همچنین 624 متخلف نیز در این زمینه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عطا پورشیرزاد بعداز ظهر امروز در نشستی با ارائه گزارش تحلیلی از عملکرد پنج ماهه یگان این اداره کل گفت: پایش مستمر، عملکرد پیشگیرانه وکارکردهای بازدارنده از جمله شاخص های اصلی کارکردهای یگان حفاظت در استان فارس است.

وی با بیان اینکه با پیگیری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده یگان حفاظت این اداره در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای عملکرد بهتر و موثرتری در زمینه تخلفات محیط زیستی بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس خاطر نشان کرد: پایش تخلفات شکار و صید غیر مجاز و کشف سلاح های مجاز و غیر مجاز و جنگی مهمترین عملکردها در این حوزه بوده است.

به گفته وی، محیط زیست استان فارس در کشف سلاح های مجاز و غیر مجاز و جنگی با رشد حدود 10 درصد نسبت به مدت مشابه پیشرفت داشته است.

وی گفت: تعداد تخلفات کشف شده در پنج ماهه اول سال جاری حدود 497 مورد بوده و تعداد متخلفین دستگیر شده تا کنون نیز 624 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 624 شکارچی متخلف طی سال جاری در فارس

دستگیری 624 شکارچی متخلف طی سال جاری در فارس