مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-29بين الملل

رسانه آمریکایی: رابرت مالی از دلیل لغو مجوز خود مطلع بوده است


تارنمای آمریکایی محافظه کار واشنگتن فری بیکن در گزارشی نوشت: مجوز امنیتی رابرت مالی به دلیل نحوه مدیریت اطلاعات حساس، رفتار شخصی و استفاده از شبکه های طبقه بندی شده لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: یک رسانه آمریکایی با تایید صحت نامه افشا شده درباره دلیل لغو مجوز امنیتی رابرت مالی مشهور با راب مَلی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت، او از همان ابتدا از دلیل لغو مجوز خود مطلع بوده است.

تارنمای آمریکایی محافظه کار واشنگتن فری بیکن روز دوشنبه به وقت محلی در گزارشی نوشت: مجوز امنیتی رابرت مالی به دلیل نحوه مدیریت اطلاعات حساس، رفتار شخصی و استفاده از شبکه های طبقه بندی شده لغو شد.

این روزنامه آمریکایی ادامه داد: بر اساس نامه ای که افشا شده است، مجوز امنیتی رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در اواخر آوریل پس از مطرح شدن "نگرانی های امنیتی جدی" در مورد مدیریت اطلاعات حساس، رفتار شخصی و استفاده از شبکه های طبقه بندی توسط بخش امنیتی وزارت خارجه آمریکا لغو شده است.

در این گزارش آمده است: بر اساس این نامه که در آخر هفته میلادی توسط تهران تایمز، یک رسانه تحت کنترل دولت ایران منتشر شد، بازرسان دولتی در نامه ای به مالی اعلام کرده اند "اطلاعاتی در مورد شما دریافت شده است که نگرانی های امنیتی جدی ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی: رابرت مالی از دلیل لغو مجوز خود مطلع بوده است

رسانه آمریکایی: رابرت مالی از دلیل لغو مجوز خود مطلع بوده است