مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-02اجتماعي

اسکان بیش از 56 هزار زائر در مراکز اقامتی ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: از اول محرم تاکنون تعداد 56 هزار و 980 زائر در مراکز اقامتی استان ایلام اسکان داده شده اند.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام به تشریح اقدامات این اداره کل در حوزه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پرداخت و گفت: اربعین حسینی فرصت خوبی را در اختیار استان قرارداده است تا به معرفی آثار فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خود بپردازد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام برنامه های متنوعی را درحوزه های مختلف انجام داده است، افزود: یکی از مهم ترین برنامه های انجام شده در این راستا معرفی استان ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری بود که در سال گذشته نیز این امر اجرا شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ادامه داد: همین امر سبب شد تا زائرانی که در سال گذشته به عنوان مسافر اربعین به این استان سفر کرده بودند، در ایام دیگر سال همچون تعطیلات تابستان و ایام نوروز، ایلام را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نمایند.

 شریفی گفت: در اربعین سال جاری نیز در راستای معرفی بیشتر استان به زائران گرامی، در مواکب اصلی ورودی های استان با برپایی غرفه های اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 56 هزار زائر در مراکز اقامتی ایلام

اسکان بیش از 56 هزار زائر در مراکز اقامتی ایلام