مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-26فرهنگي

غفلت مدیران فرهنگی خوزستان از ادبیات عاشورایی


محرم و صفر بهانه خوبی برای آسیب شناسی ادبیات عاشورایی است اما مورد توجه مدیران فرهنگی خوزستان نیست.

- ایسنا/خوزستان یک شاعر و منتقد خوزستانی گفت: محرم و صفر بهانه خوبی برای آسیب شناسی ادبیات عاشورایی است اما مورد توجه مدیران فرهنگی خوزستان نیست.

مصطفی بوعذار در گفت وگو با ایسنا، افزود: شاعران متعهدی با ادبیات عاشورایی در تاریخ ماندگار شدند که متاسفانه برای نسل جوان شناخته شده نیستند چراکه محلی مناسب و فراگیر برای هم اندیشی شاعران و نویسندگان جوان در مرکز استان وجود ندارد و این موضوع در اولویت مدیران فرهنگی خوزستان نیست.

این شاعر خوزستانی تصریح کرد: هیچ آمار مشخصی از شاعران آیینی خوزستان وجود ندارد و از ابتدای محرم هیچ محفل ادبی و شب شعر عاشورایی در اهواز برای عموم مردم برگزار نشده است.

بوعذار خاطرنشان کرد: اغلب مدیران فرهنگی به دنبال کارهای نمایشی و شوآف های تبلیعاتی هستند و از برگزاری نشست های ادبی و تحلیل ادبیات عاشورایی و پایداری که کار زیربنایی هستند پرهیز می کنند چراکه برای مدیران فرهنگی آمار و ارقام و گزارش های کاری اهمیت ویژه ای دارد.

مدیر انجمن ادبی خوزخندان معتقد است: هر محفل دورهمی و محدود را نمی توان رویداد یا نشست ادبی نامید و رخوت و تعطیلی اغلب انجمن های ادبی را هیچ دستگاه و نهاد فرهنگی آسیب شناسی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت مدیران فرهنگی خوزستان از ادبیات عاشورایی

غفلت مدیران فرهنگی خوزستان از ادبیات عاشورایی