مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-08سياسي

«ته لنجی» با توجه به مشکلات ملوانان و لنج داران ساماندهی شود


تصمیم گیری برای ساماندهی مسئله «ته لنجی» باید با توجه به مشکلات ملوانان و لنج داران انجام شود.

- بوشهر- امام جمعه موقت عسلویه گفت: تصمیم گیری برای ساماندهی مسئله ته لنجی باید با توجه به مشکلات ملوانان و لنج داران انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس بحرینی در خطبه های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در تاریخ مثبت ترین خاندان، خاندان و اهل بیت پیامبر هستند ولی بدخواهان می خواستند این خاندان قدرت نگیرد و اقدامات متعددی در این زمینه داشتند.

وی اضافه کرد: پیامبر را چند بار مسموم کردند، در دوران حضرت علی چند جنگ خانمانسوز راه انداختند و در آخر او را در محراب عبادت به شهادت رساندند، خانه حضرت زهرا را آتش زدند، امام حسن را معاویه توسط همسرش مسموم کرد و به شهادت رساند و امام حسین را همه می دانیم در چه جنایتی به شهادت رساندند و همه ائمه را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت عسلویه بیان کرد: عمق عداوت آنان به خاندان نبوت بود و نگذاشتند اهل بیت بر جامعه بشریت حکومت کنند و گرفتاری برای مردم به ویژه مسلمانان ایجاد کردند، راه هایی رفتند که با اسلام سازگار نبود.

وی با بیان اینکه باید اهل بصیرت باشیم و عبرت بگیریم افزود: در کربلا سر امام حسین را بریدند و گفتند بر امیر زمان خروج کرده در حالی که امام خود امیرالمومنین زمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ته لنجی» با توجه به مشکلات ملوانان و لنج داران ساماندهی شود

«ته لنجی» با توجه به مشکلات ملوانان و لنج داران ساماندهی شود