مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-23دانش

بهره مندی از ظرفیت قانون جهش تولید مسکن برای مسکن کارکنان وزارت علوم


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بهره مندی از ظرفیت قانون جهش تولید مسکن برای مسکن کارکنان وزارت علوم خبر داد و گفت: - ایسنا/اردبیل معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بهره مندی از ظرفیت قانون جهش تولید مسکن برای مسکن کارکنان وزارت علوم خبر داد و گفت: رییس دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص توجه به نیروی انسانی کارنامه قابل قبولی در میان دانشگاه های کشور دارد.

علی خطیبی اول شهریور در نشست با کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آموزش عالی دارای سه رکن استاد، کارمند و دانشجو است، گفت: حوزه آموزش عالی دارای شریف ترین نیروی کارمندی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه تاکید ما همواره حفظ کرامت انسانی و رعایت شان و شئون همکاران و دخیل بودن آنان در تصمیم گیری های دانشگاه است، افزود: در کارگروه های دانشگاه که منجر به تصمیم گیری های مرتبط با حوزه کارکنان می شود، می توان از حضور آنان بهره برد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ابلاغ آیین نامه جدید رفاهی کارکنان دولت، تصریح کرد: در این آیین نامه به مواردی اشاره شده که پرداخت آنها در سقف اعتبارات دستگاه اجرایی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت قانون جهش تولید مسکن برای مسکن کارکنان وزارت علوم

بهره مندی از ظرفیت قانون جهش تولید مسکن برای مسکن کارکنان وزارت علوم