مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-04پزشكي

اهدای عضو یک گیلانی به 3 نفر زندگی دوباره بخشید


مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهدای عضو یک مرد 44 ساله اهل آستانه اشرفیه گفت: 2 کلیه این بیمار به 2 فرد 38 و 35 ساله نیازمند به پیوند اهل انزلی و خشکبیجار و کبد وی نیز به زن 60 ساله صومعه سرایی پیوند زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیامک ریماز مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 10 نفر با اهدای بدن خود به بیماران زندگی درباره بخشید، اظهار کرد: با اهدای عضو محمد پورابراهیم مرد 44 ساله اهل آستانه اشرفیه از ابتدای سال تاکنون تعداد اهدای عضو در این استان به 16 نفر رسیده است.

وی دلیل اهدای عضو این مرد آستانه ای را مرگ مغزی دانست و گفت: این مرد آستانه اشرفیه ای از بیمارستان پیروز لاهیجان برای اهدای عضو به مرکز آموزشی، درمانی رازی منتقل شد.

به گفته مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، 2 کلیه این بیمار به 2 فرد 38 و 35 ساله نیازمند به پیوند اهل انزلی و خشکبیجار و کبد وی نیز به زن 60 ساله صومعه سرایی پیوند زده شد.

ریماز با اشاره به اینکه واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی گیلان فعالیتش را از سال 1387 آغاز کرده است، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو یک گیلانی به 3 نفر زندگی دوباره بخشید

اهدای عضو یک گیلانی به 3 نفر زندگی دوباره بخشید