مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-07اقتصادي

وزیر اقتصاد: تغییر نرخ خوراک گاز صنایع کالاهای اساسی را گران نمی کند


آنچه تا کنون درباره آن صحبت کردیم مربوط به نرخ خوراک گاز صنایع بود اما درباره نرخ 28 هزار و 500 تومانی برای صادرات نفت و واردات کالاهای اساسی هیچ تغییری به وجود نخواهد آمد و دولت همچنان ارز نفت را با نرخ 28 هزار و 500 تومان در اختیار بانک مرکزی می گذارد و همچنان .

- آنچه تا کنون درباره آن صحبت کردیم مربوط به نرخ خوراک گاز صنایع بود اما درباره نرخ 28 هزار و 500 تومانی برای صادرات نفت و واردات کالاهای اساسی هیچ تغییری به وجود نخواهد آمد و دولت همچنان ارز نفت را با نرخ 28 هزار و 500 تومان در اختیار بانک مرکزی می گذارد و همچنان آن نرخ برای کالاهای اساسی بدون تغییر خواهد ماند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: تغییر نرخ خوراک گاز برای صنایع بر اساس مصوبه اخیر طبق همان فرمول گذشته با تغییرات جزیی صورت گرفته است و تاثیری روی سفره مردم ندارد و کالاهای اساسی گران نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در برنامه میز اقتصاد درباره جزییات تغییر نرخ خوراک گاز صنایع اظهار کرد: پیش از پرداختن به این موضوع باید به آسیب های گذشته این مسئله بپردازیم و آن این است که حوالی 10 سال گذشته یکی از موضوعات پر چالش بین دولت ها و مجالس که هر ساله در رسانه ها و فضای اقتصادی کشور محل مناقشه بود چگونگی تعیین تکلیف نرخ خوراک گاز برای صنایع مختلف بود و در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: تغییر نرخ خوراک گاز صنایع کالاهای اساسی را گران نمی کند

وزیر اقتصاد: تغییر نرخ خوراک گاز صنایع کالاهای اساسی را گران نمی کند