مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-28سياسي

موکبی در قلب اهل تسنن گلستان/عشق به حسین (ع) مرز ندارد


فرماندار مراوه تپه از فعالیت یک حسینیه و موکب در قلب شهرستان مرزی مراوه تپه خبر داد و افزود: مردم مومن و دوست دار اهل بیت(ع) در شهرستان مراوه تپه با اهدای نذری و توسل به امام حسین(ع) عشق و ارادت خود را به ایشان ابراز می کنند.

- ایسنا/گلستان فرماندار مراوه تپه از فعالیت یک حسینیه و موکب در قلب شهرستان مرزی مراوه تپه خبر داد و افزود: مردم مومن و دوست دار اهل بیت(ع) در شهرستان مراوه تپه با اهدای نذری و توسل به امام حسین(ع) عشق و ارادت خود را به ایشان ابراز می کنند.

لقمان قربانی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در شهرستان مراوه تپه در هشت نقطه نماز جمعه برگزار می شود و علاوه بر آن چند حوزه علمیه بزرگ وجود دارد که علمای تراز اول استان گلستان و ترکمن صحرا در آنجا حاضر شده و به ایراد سخن و تبیین مسائل می پردازند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از علمای بزرگ استان خراسان شمالی پرورش یافته حوزه های علمیه شهرستان مراوه تپه هستند، افزود: در حوزه های علمیه شهرهای مراوه تپه ، گلیداغ و چنارلی در حوزه تقریب مذاهب که نقش مهمی در اتحاد و همبستگی مسلمانان دارد، کارهای زیادی انجام شده است.

فرماندار شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه امسال برای اولین بار در دولت سیزدهم طرح 30 روز، 60 مسجد در ماه مبارک رمضان در شهرستان مراوه تپه اجرا شد، گفت: در این طرح در مدت 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکبی در قلب اهل تسنن گلستان/عشق به حسین (ع) مرز ندارد

موکبی در قلب اهل تسنن گلستان/عشق به حسین (ع) مرز ندارد