مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 07:402023-09-09حوادث

علت استشمام بوی نامطبوع در شمال اصفهان مشخص شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان علت استشمام بوی نامطبوع گاز در شمال اصفهان در مناطق رهنان، خیابان امام خمینی، ملک شهر و خانه اصفهان را تشریح کرد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شب گذشته ساکنان شمال اصفهان مناطق رهنان، خیابان امام خمینی، ملک شهر و خانه اصفهان بویی را شبیه بوی گاز استشمام کردند و هزاران تماس با آتش نشانی و شرکت گاز داشتند.

وی افزود: بلافاصله تیم های آتش نشانی اعزام شدند و ارزیابی اولیه را انجام دادند، بر اساس یافته ها مشخص شد یک تانکر ته مانده مواد شیمیایی را در منطقه رهنان در فاضلاب تخلیه کرده است.

شیشه فروش بیان کرد: بلافاصله تیم های شرکت آبفا اعزام شدند و در 2 مرحله، شست وشوی فاضلاب انجام شد، این فاضلاب از رهنان به سمت خیابان امام خمینی و برخوار می رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: نزدیک صبح این بوی گاز کمتر احساس شد و مقرر شد تیمی از شرکت آبفا و نیروی انتظامی موضوع را بررسی کنند تا راننده خاطی را از طریق دوربین ها رصد کنند و مسائل حقوقی و قضایی آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تیمی از محیط زیست و بهداشت نیز اعزام شد تا مسائل بهداشتی آن را بررسی کنند، تصریح کرد: چندین مورد دیگر شبیه این حادثه در ماه های گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت استشمام بوی نامطبوع در شمال اصفهان مشخص شد

علت استشمام بوی نامطبوع در شمال اصفهان مشخص شد