مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-08سياسي

حضور ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان شانگهای


در پی عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیاتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد.

- در پی عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیاتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به رتس شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیاتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به رتس شرکت کرد.

در این نشست که نمایندگان 11 کشور شامل 9 کشور عضو و 2 ناظر در آن حضور داشتند، دستور کار از پیش تعیین شده مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات اتخاذ شده طی اسناد رسمی اعلام و به امضا نمایندگان کشورها رسید.

همچنین اعضا در این نشست ضمن تبریک صمیمانه نسبت به عضویت جمهوری اسلامی در سازمان، از حضور ایران در شورا به عنوان یکی از کشورهای مهم و موثر در تحولات منطقه استقبال کردند.

اعضای شورا در مورد آخرین تحولات مرتبط با تروریسم، جدایی طلبی و افراط گرایی نیز به اظهارنظر پرداختند و با محکوم کردن حملات تروریستی چند ماه اخیر از جمله حمله داعش به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پیشنهاداتی برای بازدارندگی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان شانگهای

حضور ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان شانگهای