مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-21اقتصادي

زیر ساخت لازم برای برند سازی جهانی پسته اخترآباد فراهم شود


شبکه ارزش افزوده در قالب تعاونی در اخترآباد توسط پسته کاران تشکیل شود تا پسته با ظرفیت، کیفیت مناسب و قیمت قابل رقابت ارائه شود و برند اختصاصی ایجاد شود.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: شبکه ارزش افزوده در قالب تعاونی در اخترآباد توسط پسته کاران تشکیل شود تا پسته با ظرفیت، کیفیت مناسب و قیمت قابل رقابت ارائه شود و برند اختصاصی ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علیرضا فخاری در دومین جشنواره برداشت پسته بخش صفادشت که عصر پنجشنبه 30 شهریور ماه برگزار شد ، اظهار کرد: جشنواره پسته محصول تلاش و اراده کسانی است که برای امر تولید و اشتغال زحمات زیادی را متقبل شدند و با همت بالا و هدفمند دل در گرو تولید دارند.

وی افزود: نکته مهم اقداماتی است که امروز اخترآباد مورد توجه قرار گرفته که غیر از همت بلند، اراده قوی، مقاومت و صبر امکان پذیر نبود که شما علی رغم کمبودها چنبن محصولی خلق کردید.

استاندار تهران بیان کرد: وقتی زمینه ای برای توسعه کار فراهم می شود، بنده به عنوان خدمتگزار کوچک بر خود تکلیف می دانم که خدمت شما برسم.

فخاری گفت: آنچه برای آینده اخترآباد باید مدنظر قرار دهیم یک برند جهانی است که باید زیرساخت ها آماده شود ؛ در این راستا ارائه محصول بهتر و فاقد هرگونه آلایندگی و منطبق بر استانداردهای لازم ضروری است تا وارد فضای رقابتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت لازم برای برند سازی جهانی پسته اخترآباد فراهم شود

زیر ساخت لازم برای برند سازی جهانی پسته اخترآباد فراهم شود