مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-10ورزشي

حضور نسل جدید هندبال کهگیلویه وبویراحمددر مسابقات المپیاد کشوری


تیم خردسالان هندبال کهگیلویه وبویراحمد به چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در استان خراسان رضوی حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، چهارمین دوره از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور بخش پسران در تاریخ 17 الی 24 شهریور ماه 1402به میزبانی استان خراسان رضوی شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

برپایه این گزارش تیم فرازبام خاییز دهدشت به نمایندگی از هندبال کهگیلویه وبویراحمد در سال 97 در دومین رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شدند و با افتخار خود را به عنوان مدعی قهرمانی در اون دوره از رقابت ها نشان داد.

در همین راستا مورخ 1401/7/15 نسلی جدید از خردسالان فرازبام خاییز به نمایندگی از کهگیلویه و بویراحمد عازم سومین دوره از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در استان اصفهان شهرستان مبارکه با مربیگری مهدی آزاد منجیری موفق شدند در تاریخ 21 مهرماه 1401 با اقتدار برای دومین بار در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور بر بام هندبال ایران در رده های پایه بایستند.

و در تاریخ 1402/06/17 برای چهارمین بار نسلی جدید از خردسالان این باشگاه، موفق در رده های پایه با مربیگری اسماعیل ثناخواه عازم چهارمین دوره از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان خراسان شدند تا باری دیگر این قهرمانی ها تکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نسل جدید هندبال کهگیلویه وبویراحمددر مسابقات المپیاد کشوری

حضور نسل جدید هندبال کهگیلویه وبویراحمددر مسابقات المپیاد کشوری