مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-12سياسي

تقدیر نمایندگان از رییس جمهور و فعالان برپایی مراسم باشکوه اربعین حسینی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای خطاب به رییس جمهور از فعالان و تسهیلگران برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای بیش از  200 نفر از نمایندگان درخصوص برگزاری پیاده روی باشکوه اربعین خطاب به رییس جمهور و تقدیر از فعالان و تسهیل گران برگزاری این مراسم باشکوه را قرائت شد.

متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم به فضل و توفیق الهی مراسم راهپیمایی اربعین امسال پرشورتر و باشکوهتر از همیشه برگزار شد.

مراسمی مردمی و برخاسته از حرارت محبت حسینی (ع) در دل های عاشقان، لذا ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در درجه اول قدردان تلاش های خالصانه مردمی هم در ایران و هم از میزبانان کریم عراقی هستیم.

در کنار این حمیت و مجاهده عظیم مردمی، تلاش های دولت محترم و سایر سازمان ها و نهادهای حاکمیتی در ساماندهی و تسهیل زیارت اربعین نقش مهم و برجسته ای داشته و دارد و به ویژه امسال با تلاش بخش های مختلف زیارت اربعین به کام زائران عزیز شیرین تر شد.

- تکمیل راه های مواصلاتی به سمت مرزهای شش گانه - تسهیل در صدور و دریافت گذرنامه اربعین - تسهیل در دریافت ارز اربعین به صورت کامل محترمانه در شرایطی که برخی سال ها این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نمایندگان از رییس جمهور و فعالان برپایی مراسم باشکوه اربعین حسینی

تقدیر نمایندگان از رییس جمهور و فعالان برپایی مراسم باشکوه اربعین حسینی