مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:112023-08-23سياسي

آغاز ساخت بیمارستان 285 تخت خوابی بابلسر با هدف توریست درمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، سید علی مظفرپور ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل قدیمی ترین دانشگاه شمال کشور است که در سال 1362 تاسیس شد، اظهار کرد: اعتماد مردم استان به بحث پزشکی بیش از قدمت تاریخی است، سیستم بهداشتی درمانی این دانشگاه وسیع بوده و جایگاه خوبی در بین کشور داشته و از بین 58 دانشگاه رتبه های 16 و 17 را داراست و نوسان دارد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این دانشگاه طی دو سال گذشته افزود: در حیطه پژوهشی ما برای اولین بار در رده بندی تایمرز وارد شدیم، نکته مهمش این است که نسبت را به اعضای هیات علمی می سنجد، دانشگاه علوم پزشکی بابل رتبه چهارم کشور را دارد، از بین محلات پژوهشی رتبه یک و سه مجلات پژوهشی آموزشی کشور را دارد.

مظفرپور با اشاره به دستاوردهای این دانشگاه طی دو سال گذشته، اعلام کرد: ما 29پروژه درمانی، بهداشتی و آموزشی داشتیم که سال های پیش با همت همکاران ما شروع شده بود اما ناتمام مانده بود، 22 پروژه از این 29 پروژه را شروع کردیم برخی به نتیجه رسیده و برخی هم به زودی به نتیجه خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل همچنین تاکید کرد: بیمارستان 120 تخت خوابی فوق تخصصی کودکان امیرکلا، تنها مرکز فوق تخصصی اطفال در شمال کشور که مرکزی معتبری است جزو دو سه مرکز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت بیمارستان 285 تخت خوابی بابلسر با هدف توریست درمانی

آغاز ساخت بیمارستان 285 تخت خوابی بابلسر با هدف توریست درمانی