مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:112023-09-18سياسي

برگزاری پویش «همه حاضر» برای کمک به دانش آموزان نیازمند


 حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:: پویش همه حاضر برای کمک به دانش آموزان کم برخوردار در آستانه سال تحصیلی جدید و با همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور (دبیرخانه  شورای عالی جهاد سازندگی ) راه اندازی شده است.

وی افزود: این پویش با شعار همگی برپا درحال برگزاری است و والدین می توانند در کنار خرید لوازم التحریر برای فرزندان شان، برای دانش آموزان محروم هم لوازم التحریر موردنیاز کودکان کم برخوردار را خریداری کنند.

وی بیان داشت: در این  پویش که از 26 شهریورماه سال جاری تا 15 مهر برگزار می شود، لوازم التحریر  ایرانی برای  دانش آموزان مناطق کم برخوردار  تهیه و بین آنها توزیع می شود.

 حسین آبادی با بیان اینکه این پویش یک  کار کاملا مردمی است که  که  همه نهادهای دولتی در آن  حضور خواهند داشت، اظهار کرد: برای تحقق اهداف  این پویش باید همه دستگاه های اجرایی  خیرین و گروه های جهادی  همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: در میان دانش آموزان تعداد کثیری در تامین نوشت افزار خود برای مدرسه با مشکل مواجه هستند،که دربهزیستی استان نیز درسنوات قبل  مجموعه اقداماتی در این زمینه انجام شده است وی تاکید کرد: امسال برای  نخستین بار مقرر شده در قالب یک پویش ملی و با مشارکت همه نهادهای حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «همه حاضر» برای کمک به دانش آموزان نیازمند

برگزاری پویش «همه حاضر» برای کمک به دانش آموزان نیازمند