مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-13بين الملل

پوتین شخصیت ایلان ماسک را ستود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، «ولادیمیر پوتین»، رییس جمهور روسیه از «ایلان ماسک»، تاجر متولد آفریقای جنوبی به عنوان یک «شخص برجسته» و تاجری که شرکت اسپیس ایکس را به بازیگر اصلی صنعت حمل ونقل فضایی تبدیل کرده، - رییس جمهور روسیه در سخنانی ایلان ماسک را یک فرد برجسته و تاجر موفق خطاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه از ایلان ماسک ، تاجر متولد آفریقای جنوبی به عنوان یک شخص برجسته و تاجری که شرکت اسپیس ایکس را به بازیگر اصلی صنعت حمل ونقل فضایی تبدیل کرده، تمجید کرد.

تمجید علنی پوتین از ماسک چند روز پس از آن صورت می گیرد که این کارآفرین مستقر در آمریکا گفته بود که سال گذشته درخواست اوکراین را برای فعال کردن شبکه ماهواره ای استارلینک در شهر بندری سواستوپل کریمه برای کمک به حمله به ناوگان روسیه در آنجا رد کرد و گفت که او از همدستی در یک اقدام جنگی بزرگ می ترسد.

دیمیتری مدودف ، رییس جمهور سابق روسیه نیز در اوایل این ماه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس برای ستایش ماسک به خاطر این تصمیم، ایلان ماسک را به عنوان آخرین مغزی که در آمریکای شمالی کار می کند، ستوده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین شخصیت ایلان ماسک را ستود

پوتین شخصیت ایلان ماسک را ستود