مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-19فرهنگي

امیدی به جشنواره تئاتر دانشگاهی هست؟


در حالیکه سرنوشت جشنواره تئاتر دانشگاهی همچنان در هاله ای از ابهام است، به تازگی تفاهم نامه ای میان وزارت ارشاد و وزارت علوم برای برگزاری این جشنواره امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره تئاتر دانشگاهی با وجود قدمت و تاثیرگذاری اش، در دو سال گذشته بلاتکلیف بوده و سرنوشت این جشنواره به یکی از پرسش های اصلی جامعه تئاتر دانشگاهی تبدیل شده است.

تا جایی که جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر که دبیر آن برخاسته از جامعه دانشگاهی است، بخشی را به عنوان بخش تئاتر دانشگاهی در این دوره از جشنواره تعریف کرد تا دانشجویان تئاتر فضایی هرچند محدود، برای ارایه آثار خود داشته باشند.

حالا روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی از برگزاری نشستی مشترک با وزارت علوم و امضای تفاهم نامه ای برای برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی خبر داده است.

بر اساس این گزارش، نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و مهدی بادپا (مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، روز یک شنبه26 شهریور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدی به جشنواره تئاتر دانشگاهی هست؟

امیدی به جشنواره تئاتر دانشگاهی هست؟