مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-02سياسي

لزوم رفع موانع سرمایه گذاری در اراک


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: موانعی که در مسیر توسعه صنعتی اراک وجود دارد باید هرچه سریعتر به کمک وزارت صمت رفع شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: موانعی که در مسیر توسعه صنعتی اراک وجود دارد باید هرچه سریعتر به کمک وزارت صمت رفع شود.

علی اکبر کریمی، 11 شهریور در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی که با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی به ویژه اراک، طی دو سه دهه اخیر در عرصه رقابت داخلی در حوزه توسعه صنعتی، متاسفانه عقب افتاده است.

در اراک به علت جلوگیری از توسعه صنعتی و موانع این حوزه در 15 سال گذشته حتی یک واحد صنعتی با ظرفیت حداقل 500 نفر نیز افتتاح نشده است.

کریمی ادامه داد: استان مرکزی کمترین نرخ بیکاری را در استان های کشور دارد ولی شهرستان اراک، نرخ بیکاری بالایی دارد به همین جهت موانعی که در مسیر توسعه صنعتی اراک وجود دارد باید هرچه سریعتر به کمک وزارت صمت حل شود.

وی با اشاره به کمبود فضای فیزیکی برای توسعه سرمایه گذاری صنعتی در اراک گفت: برای شهرک صنعتی شماره 3 اراک با گذشت 15 سال هنوز زمینی تخصیص داده نشده و در اختیار قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع موانع سرمایه گذاری در اراک

لزوم رفع موانع سرمایه گذاری در اراک