مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-29اقتصادي

افتتاح 8 پروژه بخش هیر شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت


فرماندار اردبیل در آیین افتتاح پروژه های بخش هیر شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت 8 پروژه بخش هیر با اعتبار 651 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل در آیین افتتاح پروژه های بخش هیر شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت 8 پروژه بخش هیر با اعتبار 651 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد اعتماد اعجازی 7 شهریور افزود: پروژه جایگاه پمپ بنزین هیر با اعتبار 300میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه اندازی شد و آسفالت محور ارتباطی خلیل آباد و اوریق و کریق و زیرسازی آسفالت محور کریق به حور و آسفالت محور شبلو به کوهساره با اعتبار 233میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی گفت: آسفالت مسیر دسترسی پل معلق از طرف شبلو هم با اعتبار 40میلیارد ریال افتتاح شد و عملیات برق رسانی به روستای داشبلاغ هیر هم با اعتبار 33 میلیارد ریال انجام شد.

فرماندار اردبیل از جدول گذاری و کانال در بزرگراه شهید سلیمانی هیر با اعتبار15میلیارد ریال خبرداد و گفت: پروژه های عمرانی شهر هیر هم با اعتبار 15میلیارد ریال افتتاح شد.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: زیرسازی معابر شهر آراللو هم با اعتبار 8 میلیاردریال به بهره برداری رسید و آسفالت معابر شهر آراللو هم با اعتبار 7میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 پروژه بخش هیر شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت

افتتاح 8 پروژه بخش هیر شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت