مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:512023-09-04اقتصادي

22 سامانه ثبت تخلف در قم نصب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید محسنی مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: افزایش سامانه های نظارت تصویری و پایش خودرویی در شهر یکی از مهم ترین وظایف این مرکز است، در این راستا طی ماه های اخیر دو سامانه کنترلی در محور بازار کهنه به مرحله نصب و بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در محور بازار کهنه توسط چندین دستگاه اقداماتی از جمله جداره سازی و کف سازی انجام شد، اما مشکلاتی در زمینه جابه جایی خودروها وجود داشت که به این منظور سامانه کنترلی نصب و موجب کاهش حجم خودروهای عبوری شد، چراکه محوری تاریخی و حفظ میراث آن ضروری است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه پنج سامانه در بلوار غدیر پیشرفت 70 درصدی دارد، خاطرنشان کرد: پیمانکار دوربینی در بی آرتی محور آیت الله بروجردی نصب می شود، انتخاب شده و در آستانه نهایی شدن امضای قرارداد است، پس از افتتاح این دوربین بعضی خودروها در این محور تردد داشتند که منجر به تصادف جرحی نیز شده بود.

محسنی با بیان اینکه بلوار غدیر و بلوار شهید خداکرم تصادفات منجر به فوت زیادی دارد، اضافه کرد: مناقصه برای نصب دوربین در بلوار شهید خداکرم آغاز شده است و در آینده نزدیک اقدامات لازم در این زمینه انجام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 سامانه ثبت تخلف در قم نصب می شود

22 سامانه ثبت تخلف در قم نصب می شود