مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-26اقتصادي

افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه


به مناسبت سومین روز گرامیداشت هفته دولت و با اتصال یک حلقه چاه به خط انتقال 600 میلیمتری، توان تامین و انتقال آب شهر سیمرغ از توابع استان مازندران به میزان 15 لیتر در ثانیه افزایش یافت.

- مدیر عامل شرکت آبفای مازندران امروز، شنبه، چهارم شهریور هدف از این طرح آبرسانی را افزایش توان تامین و انتقال آب به شهر سیمرغ دانست و گفت: با اجرای خط انتقال به طول 700 متر و اتصال چاه شماره 4 به خط انتقال 600 میلیمتری بیش از 15 لیتر در ثانیه به توان تامین و انتقال آب آشامیدنی شهر سیمرغ اضافه شده است.

بهزاد برارزاده، اعتبار هزینه شده برای این طرح را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از طرح آبرسانی سیمرغ 4 هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی با اشاره به طرح های آبرسانی شرکت آبفا مازندران طی هفته دولت اظهار کرد: 34 طرح آبرسانی و جمع آوری فاضلاب با صرف اعتباری بالغ بر 8420 میلیارد ریال در استان انجام شده که با بهره برداری از این طرح ها 663 هزار و 571 نفر طی این هفته از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و مزایای شبکه های جمع آوری فاضلاب برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی 14 طرح آبرسانی و فاضلاب در سطح استان نیز خبر داد و گفت: این طرح ها با برآورد اعتباری بالغ بر 12702 میلیارد ریال در استان شروع می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه

افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه