مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-30حوادث

دستگیری زورگیری با خودروی سرقتی در تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با خودروی سرقتی زورگیری می کرد، خبر داد و گفت : متهم به 20 فقره زورگیری اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همشهریآنلاین نوشت: سردار محمد گودرزی، رییس پلیس پیشگیری تهران در این باره گفت: درتاریخ هفتم شهریور ماه عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا تهران بودند که به یک خودروی پراید که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با خودروی پراید از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیشگیرانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، خودروی سرقتی متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهم یک  قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود به ارزش 300 میلیون ریال کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیری با خودروی سرقتی در تهران

دستگیری زورگیری با خودروی سرقتی در تهران