مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-31دانش

احتمال میان ستاره ای بودن گوی های کشف شده در اقیانوس آرام


یک ستاره شناس ادعا می کند که اجرام بیگانه ای که توسط فیزیکدان دانشگاه هاروارد در قعر اقیانوس آرام کشف شده اند، ممکن است از یک سیاره بین ستاره ای باشند.

- یک ستاره شناس ادعا می کند که اجرام بیگانه ای که توسط فیزیکدان دانشگاه هاروارد در قعر اقیانوس آرام کشف شده اند، ممکن است از یک سیاره بین ستاره ای باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، یک ستاره شناس ادعا کرده است که قطعات فراز زمینی به دست آمده از کف اقیانوس آرام ممکن است از یک سیاره ی بیگانه ی خارج از منظومه شمسی ما آمده باشند.

هامبرتو کمپینز (Humberto Campins)، دانشمند سیاره شناسی، می گوید که با ادعای پر شور پروفسور آوی لوب (Avi Loeb)، فیزیکدان بحث برانگیز دانشگاه هاروارد، مبنی بر اینکه یک ماده ی بیگانه از فضای بین ستاره ای برای اولین بار روی زمین پیدا شده است، موافق است.

درگیری بزرگی در میان جامعه علمی بر سر کشف پروفسور لوب به وجود آمده است که برخی از کارشناسان از این تحقیق حمایت می کنند و برخی دیگر در مورد آن بحث می کنند.

این فیزیکدان ادعا می کند که کره های فلزی کوچک یافت شده در اقیانوس آرام دارای ترکیبی از عناصر تا به حال دیده نشده هستند که با هیچ آلیاژ طبیعی یا ساخت دست انسان مطابقت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال میان ستاره ای بودن گوی های کشف شده در اقیانوس آرام

احتمال میان ستاره ای بودن گوی های کشف شده در اقیانوس آرام