مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:212023-09-14ورزشي

باید به قلعه نوعی در تیم ملی فوتبال فرصت داد


قربانعلی مسافر فوتبال ایران این روزها چه در عرصه ملی و بین المللی، چه در عرصه باشگاهی و چه در زمینه لیگ برتر پرخبر و جذاب پیش می رود و بسیاری از ورزش دوستان را وادار به پیگیری اخبار رویدادهای مختلف می کند.

تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان با هدایت امیر قلعه نوعی منسجم و بی وقفه در حال پیگیری تمرینات آماده سازی برای جام ملت های فوتبال آسیا است و حتی در مسیر پرتلاطم خود دو بازی تدارکاتی باکیفیت مقابل تیم های ملی بلغارستان و آنگولا را پشت سر گذاشته در نخستین بازی ملی پوشان کشورمان روز پنج شنبه 16 شهریور با یک گل از سد حریف خود گذشتند.

در دومین بازی تدارکاتی هم تیم ملی فوتبال کشورمان با نتیجه چهار بر صفر در ورزشگاه در دست تعمیر آزادی تیم ملی آنگولا را در هم کوبید که مهدی طارمی دو گل، صادق محرمی و شهریار مغانلو هرکدام یک گل به ثمر رساندند.

دیگر رویداد مهم فوتبالی حضور نمایندگان کشورمان در جام قهرمانان فوتبال آسیا است که در مهمترین دیدار تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه پیش رو در خانه میزبان النصر عربستان است که بازیکنان کهکشانی و منتخبی از جهان را گردهم آورده است.

علاوه بر کریستیانو رونالدو اعجوبه فوتبال دنیا، سادیو مانه، بروزوویچ، اوتاویو، تلس، لاپورت، فوفانا و تالیسکا بازیکنان سرشناس دنیا هستند که کاسترو سرمربی این تیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به قلعه نوعی در تیم ملی فوتبال فرصت داد

باید به قلعه نوعی در تیم ملی فوتبال فرصت داد