مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:112023-08-27سياسي

کسر خدمت جدید برای سربازان اعلام شد + جزییات


2 ماه کسر خدمت برای سربازانی که «پیش از خدمت» مهارت بیاموزند اعلام شد.

- جی پلاس؛ تسنیم نوشت: فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: در لایحه مهارت آموزی پیش بینی شده است که حداقل دو ماه کسر خدمت به سربازانی که قبل از آغاز خدمت یکی از مهارت های تخصصی مورد نیاز نیرو های مسلح را فرا گرفته اند، داده شود.

سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ترویج و تبلیغ امر مهارت آموزی جوانان چه در دوران خدمت سربازی و چه بعد از آن یکی از مهم ترین اهداف ما در قرارگاه مهارت آموزی است چراکه نسل جوان ارزشمندترین سرمایه کشور است.

زاده کمند گفت: اگر اشتغال پذیری خوبی انجام شود و جوان بتواند در شغل مورد علاقه اش به کار گرفته شود نه تن ها امید و نشاط برای فرد را به دنبال دارد بلکه موجب رشد و پیشرفت کشور هم است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی بیان کرد: تا قبل از سال 96 خیلی به شکل سازمان ها یافته مهارت آموزی سربازان را دنبال نمی کردیم و بعد از بیانات مقام معظم رهبری نیرو های مسلح به صورت جدی به این موضوع ورود کرد.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که حضور سرباز را در زمان سربازی هدفمند کنیم، ادامه داد: مهارت آموزی کارکنان وظیفه در واقع کمک به دولت است، بعد از گذشت 6 سال از تشکیل قرارگاه مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسر خدمت جدید برای سربازان اعلام شد + جزییات

کسر خدمت جدید برای سربازان اعلام شد + جزییات