مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-31سياسي

حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها یک ضرورت است


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه ها یک ضرورت است که می تواند رشد و حرکت علمی و دانش بنیان را سرعت ببخشد.

- ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه ها یک ضرورت است که می تواند رشد و حرکت علمی و دانش بنیان را سرعت ببخشد.

اکبر اسدی در دیدار با رییس دانشگاه کردستان، اظهار کرد: دانشگاه ها سرشار از نیروهای جوان پر انرژی و متخصص است که گاهی توانمندی های منحصربفرد آن ها، انسان را متحیر می کند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی این ظرفیت ها را بەخوبی درک کرده و می شناسد و علی رغم برخی کمبودها و مشکلات توانسته با استفاده از ظرفیت دانشجویی دانشگاه ها در حوزه های مختلف، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال و کار آفرینی منشاء حرکت های ارزشمندی گردد.

اسدی افزود: برای رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف جامعه باید از ظرفیت های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استفاده کرد و در این راستا جهاد دانشگاهی آماده همکاری گسترده با دانشگاه های استان می باشد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: آینده کشور و رشد و پیشرفت آن در گرو حرکت دانش بنیان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است و دانشجویان در این خصوص نقش محوری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها یک ضرورت است

حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها یک ضرورت است