مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-26بين الملل

سقوط پهپاد 40 میلیون یورویی «هرون» رژیم صهیونیستی سوال برانگیز شد


سقوط پهپاد پیشرفته هرون، ساخت رژیم صهیونیستی و متعلق به آژانس امور مرزی اتحادیه اروپا حین فعالیت در دریای اژه در حدفاصل یونان و ترکیه، سوالاتی را درباره ابعاد این حادثه در محافل رسانه ای اروپا ایجاد کرده و همینطور سوالاتی را درباره میزان اعتماد به تسلیحات .

- سقوط پهپاد 40 میلیون یورویی هرون رژیم صهیونیستی سوال برانگیز شد سقوط پهپاد پیشرفته هرون، ساخت رژیم صهیونیستی و متعلق به آژانس امور مرزی اتحادیه اروپا حین فعالیت در دریای اژه در حدفاصل یونان و ترکیه، سوالاتی را درباره ابعاد این حادثه در محافل رسانه ای اروپا ایجاد کرده و همینطور سوالاتی را درباره میزان اعتماد به تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی برانگیخت و زنگ خطری را در صنایع نظامی این رژیم به صدا درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، طبق گزارش رسانه های اروپایی، یک فروند پهپاد هرون که برای استفاده دریایی طراحی شده، از طرف فرونتکس (آژانس امور مرزی اتحادیه اروپا) در اختیار گارد ساحلی یونان قرار گرفت و از ژوییه از تیمباکی در جزیره کرت که پایگاه آن قرار دارد، در حال فعالیت بوده است.

این پهپاد بزرگ که از پیشرفته ترین و گران قیمت ترین پهپادهای جهان محسوب می شود، در چارچوب عملیات مشترک اروپا بوسایدون که از مه 2008 به صورت مستمر اجرا می شود، پرواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط پهپاد 40 میلیون یورویی «هرون» رژیم صهیونیستی سوال برانگیز شد

سقوط پهپاد 40 میلیون یورویی «هرون» رژیم صهیونیستی سوال برانگیز شد