مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-09سياسي

آمادگی ناوگروه 92 نداجا، در تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در آیین تجلیل از خانواده کارکنان ناوگروه 92 نداجا گفت: نیروی دریایی ارتش، همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور قرار دارد.

- معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در آیین تجلیل از خانواده کارکنان ناوگروه 92 نداجا گفت: نیروی دریایی ارتش، همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار بابک بلوچ، در آیین تجلیل از خانواده کارکنان ناوگروه 92 نداجا، در منطقه یکم امامت با اشاره به اینکه برای حفظ منافع و دفاع از آبها و مرزهای دریایی کشور، داشتن یک نیروی دریایی مقتدر و کارآمد ضروری است، گفت: نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور قرار دارد.

وی افزود: مأموریت های موفق همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، نشان دهنده یک نیروی مقتدر، با صلابت، مجهز و در تراز جمهوری اسلامی است.

امیر دریادار بلوچ با بیان اینکه آمادگی بالای ناوگروه رزمی 92 نداجا، در تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و دریای سرخ، ستودنی و افتخارآمیز است، تصریح‎ کرد: مأموریت ناوگروه های رزمی و منسجم نیروی دریایی ارتش در آبهای بین المللی برای کشور، قدرت بازدارندگی و سیادت دریایی به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگروه 92 نداجا، در تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی

آمادگی ناوگروه 92 نداجا، در تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی