مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-20اقتصادي

صادرات بیش از 3700 هزار تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی


معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در 5 ماهه نخست سال جاری 3 میلیون و 769 هزار تن انواع کالاهای تولید شده داخلی به ارزش بیش از یک میلیارد و 363 میلیون دلار از گمرکات و پایانه های مرزی استان به بازارهای هدف خارجی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه اسد فرهمند معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت آذربایجان غربی گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری 3 میلیون و 769 هزار تن انواع کالاهای تولید شده داخلی به ارزش بیش از یک میلیارد و 363 میلیون دلار از گمرکات و پایانه های مرزی استان به بازارهای هدف خارجی صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 209 هزار تن انواع کالاهای مورد نیاز کشور که در داخل مشابه تولیدی ندارند به ارزش بیش از 399 میلیون دلار از گمرکات و پایانه های مرزی استان وارد کشور شده است.

فرهمند خاطرنشان کرد: طی 5 ماهه نخست امسال 614 فقره کارت بازرگانی،207 فقره کارت پیله وری و 2 هزار و 468 فقره کارت مرزنشینی برای تسهیل صادرات و واردات، صادر و یا تمدید اعتبار شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به تغییر رویه صدور پروانه های صنفی از طریق درگاه ملی مجوزها و تعیین مدت زمان مشخص برای صدور و یا پاسخگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 3700 هزار تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی

صادرات بیش از 3700 هزار تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی