مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-15سياسي

مقدمات تبدیل حرم مطهر شاهچراغ(ع) به کانون اصلی گردشگری فارس آماده شود


امام جمعه شیراز با بیان اینکه براساس بررسی های صورت گرفته حرم مطهر شاهچراغ مقصد اصلی گردشگری جنوب کشور است و سالانه حدود 16 میلیون نفر زائر این حرم هستند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: لازم است گاهی بعنوان مطالبه عمومی مباحثی در خطبه های نماز جمعه گفته شود و بیان آن در خطبه لازمه مطالبه عمومی است تا مسولان با جدیت بیشتر موارد را پیگیری کنند.

وی به فضای پیرامون حرم و منطقه تاریخی شیراز اشاره کرد و گفت: براساس بررسی های صورت گرفته حرم مطهر شاهچراغ مقصد اصلی گردشگری جنوب کشور است و سالانه حدود 16 میلیون نفر زائر این حرم هستند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه سایر مراکز مهم گردشگری شیراز و فارس حداکثر 500 هزار نفر سالانه گردشگر دارد،افزود: در بین شهدای حوادث تروریستی شاهچراغ از هشت استان کشور شهید و مجروح داشتیم که این نشانه این مساله است که روزانه هزاران زائر و گردشگر از سراسر کشور به این آستان مقدس مشرف می شوند.

وی، بر لزوم اینکه حرم مطهر باید کانون اصلی گردشگری فارس و شیراز باشد تاکید کرد و گفت: باید گردشگران از این محل به سایر نقاط گردشگری و سیاحتی شیراز بروند و باید زیرساخت آن فراهم شود، مدیران شهری و استانی باید بر این مبنا اطراف حرم مطهر را آماده این میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات تبدیل حرم مطهر شاهچراغ(ع) به کانون اصلی گردشگری فارس آماده شود

مقدمات تبدیل حرم مطهر شاهچراغ(ع) به کانون اصلی گردشگری فارس آماده شود