مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 01:302023-08-22سياسي

30 درصد کلاس های درس در لرستان نیازمند ایمن سازی است


رییس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه 30 درصد از کلاس های درس لرستان نیاز به ایمن سازی دارد، گفت: کارهای خوبی در برنامه هفتم در کمسیون تلفیق در حال پیگیری است که اگر محقق شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، حمید رضا خان محمدی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت الیگودرز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه تلاش دولت مردمی آماده کردن کلاس ها به اول مهرماه است، اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری 240 کلاس درس در استان که یک صد کلاس درس آن جزو ساماندهی کانکس های بالای 10 نفر است، آماده بهره برداری است.

وی گفت: با وجود اینکه تلاش زیادی در حوزه نوسازی مدارس لرستان انجام شده و مصوبات سفر رییس جمهور هم در حال انجام است، اما استان نیاز های زیادی دارد که باید به آن توجه شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه باید تامین کلاس درس در حاشیه شهرها مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: باید به گونه ای پیش بینی و برنامه ریزی شود که در چند سال آینده در حاشیه شهرها با کمبود کلاس درس مواجه نشویم.

خان محمدی با اشاره به اینکه 30 درصد از کلاس های درس لرستان نیاز به ایمن سازی دارد، گفت: کارهای خوبی در برنامه هفتم در کمسیون تلفیق در حال پیگیری است که اگر محقق شود، معضل مدارس تخریبی کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد کلاس های درس در لرستان نیازمند ایمن سازی است

30 درصد کلاس های درس در لرستان نیازمند ایمن سازی است