مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-17اقتصادي

مهلت دو ماهه رییس جمهور به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج به اتمام رسید


کارخانه آرد و نشاسته و گلوگز یاسوج پس از سال ها فعالیت در سال 1384 به دلیل مشکلات فراوان از جمله مسائل مالی دچار رکود شد و رییس جمهور مهلت داد این واحد ظرف دو ماه راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های کشور در سال 1369 به بهره برداری رسید و اوایل فعالیت بر روی ریل و چرخه تولید قرار داشت و روز به روز وضعیت بهتری پیدا می کرد.

این کارخانه در سال های طلایی فعالیت علاوه بر تولید و تامین آرد مورد نیاز مردم کهگیلویه و بویراحمد آرد سایر استان ها را تولید و تامین می کرد و کار تا جایی پیش رفت که محصولات تولیدی این واحد صنعتی به دیگر کشورها هم صادر می شد.

سرانجام کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج در سال 1384 بنا به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی دچار رکود شد و روز به روز به مشکلات این واحد صنعتی افزوده شد تا جایی که شاهد تعطیلی تمامی خطوط تولیدی آن بودیم.

در حال حاضر تنها یک بخش از چهار بخش آن با 50 درصد ظرفیت کار می کند و کارخانه آرد، نشاسته که در گذشته با تولید 130 هزار تن محصول و اشتغالزایی 350 نفر در کشور حرف برای گفتن داشت، اکنون به حدود 40 نفر رسیده است.

در سفر دور دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در 26 و 27 تیرماه جاری دکتر رییسی در مراسم راه اندازی کارخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دو ماهه رییس جمهور به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج به اتمام رسید

مهلت دو ماهه رییس جمهور به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج به اتمام رسید