مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-26اقتصادي

افزایش 114 درصدی تولید کودهای فسفاته


مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از تحقق امنیت غذایی با تأمین، تدارک و توزیع صد در صدی برنامه کودی استان در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهروز الیاسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد : مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در بدنه دولت مردمی در جهت مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و جمعه ها در کنار کشاورزان، بهره بردارن و  تولید کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه هدف ما تلاش در  فراز و فرودهای بسیار است تا خللی در امنیت غذایی کشور وارد نشود افزود: امنیت غذایی با تأمین، تدارک و توزیع صد در صدی برنامه کودی استان در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی محقق شده است.

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان وظیفه تهیه و تدارک، توزیع، حمل و نقل و فروش انواع نهاده های مورد نیاز کشاورزی علی الخصوص کودهای کشاورزی را عهده دار است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با 94 کارگزار فعال در 10 شهرستان استان عملیات توزیع را انجام می دهد اضافه کرد: در یکسال گذشته به منظور رفاه حال کشاورزان، در مناطقی که دسترسی به کودهای کشاورزی مشکل بود تعداد 18 مورد مجوز عاملیت جدید صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 114 درصدی تولید کودهای فسفاته

افزایش 114 درصدی تولید کودهای فسفاته