مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-31اقتصادي

افتتاح یا کلنگ زنی 78 پروژه شهری و روستایی طی هفته دولت در تویسرکان


فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در این شهرستان 78 پروژه با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، آیین افتتاح یا کنلگ زنی پروژه های هفته دولت بعدازظهر امروز با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، شهردار شهر سرکان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و برخی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کلنگ زنی پروژه نورپردازی و نور آرایی روکش آسفالت و پیاده رو سازی خیابان ابوذر شهر سرکان با اعتبار 5 میلیارد و 100 میلیون تومان، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پارک توریستی کمر بسته شهر سرکان با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون تومان و افتتاح خط تولید آجر بتنی جالیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع داخلی از پروژه های مورد افتتاح و کلنگ زنی امروز بود.

 افتتاح بهسازی و آسفالت روستایی سیستانه نیز در دستور بود، حجم عملیات اجرایی این پروژه شامل کانال سنگی به طول 90 متر، جدول گذاری به طول 300 متر، جابه جایی سه کیلومتر شبکه و 5 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت می شود.

اعتبار هزینه شده پروژه بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام شد که مبلغ 800 میلیون تومان از این اعتبار به کمک دهیاری و خیران تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یا کلنگ زنی 78 پروژه شهری و روستایی طی هفته دولت در تویسرکان

افتتاح یا کلنگ زنی 78 پروژه شهری و روستایی طی هفته دولت در تویسرکان