مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:002023-09-09سياسي

طرح «حامیم 2» در دانشگاه منابع طبیعی «گرگان» کلید خورد


دوره توانمندسازی دانشجویان انقلابی، کُنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در قالب طرح «حامیم2» در گلستان آغاز شد.

- ایسنا/گلستان دوره توانمندسازی دانشجویان انقلابی، کُنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در قالب طرح حامیم2 در گلستان آغاز شد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه های کشور عصر امروز، 18 شهریور در مراسم افتتاحیه طرح حامیم 2 (دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی) که در دانشگاه پردیس منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با حضور 15 هزار نفر از دانشجویان انقلابی، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام کرمی، دغدغه مندی، تحلیل و تبیین مسائل را یکی از ویژگی های اصلی دانشجویان دانست و افزود: اگر هر یک از دانشجویان دغدغه مند کشور پس از شرکت در دوره های آموزشی این طرح به یک فرد توانمند و صاحب سخن در فضای عمومی و دانشگاه تبدیل شوند، نقشه دشمنان خنثی می شود.

مسئول دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گلستان نیز با اشاره به اینکه هر یک از دانشجویان پرچمدار جهاد تبیین هستند تا به اوج قله های مورد نظر برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حامیم 2» در دانشگاه منابع طبیعی «گرگان» کلید خورد

طرح «حامیم 2» در دانشگاه منابع طبیعی «گرگان» کلید خورد