مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27اجتماعي

اعزام بیش از 17هزار زائر اربعین از خراسان رضوی با اتوبوس به مرزهای غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: 17هزار و 300زائر مراسم اربعین از این استان از 27مرداد تا پایان چهارم شهریور از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای عازم مرزهای غربی کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جعفر شهامت اظهار کرد: مسافران یاد شده با استفاده از 497دستگاه اتوبوس به پایانه های مرزی به ویژه مرز مهران اعزام شده اند.

وی ادامه داد: هم زمان با اعزام مردمی، موکب ها و خادمان آن ها نیز از تاریخ 27مرداد تا چهارم شهریور با استفاده از 120دستگاه اتوبوس و 800دستگاه کامیون حامل تجهیزات و وسایل موکب ها به عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود اوج سفر ها و اعزام ناوگان اتوبوسی در محدوده زمانی هشتم تا دوازدهم شهریور روی دهد.

شهامت اظهار کرد: در اربعین سال گذشته هزار و 69سرویس مستقیم اتوبوس از استان به پایانه های مرزی مهران و شلمچه اعزام شد که امسال پیش بینی ما این است حداقل بین 20تا30درصد افزایش تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای داشته باشیم.

وی افزود: تعداد اتوبوس های فعال در سال گذشته در طرح اربعین 648دستگاه بود که از شهرستان های مختلف استان خدمات دهی آن ها انجام شد و پیش بینی می شود امسال به بیش از هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 17هزار زائر اربعین از خراسان رضوی با اتوبوس به مرزهای غربی

اعزام بیش از 17هزار زائر اربعین از خراسان رضوی با اتوبوس به مرزهای غربی